No-Life lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Skit seg, har varit det hela dagen :(
Favoritgodis: Surt :D
Är det nåt du absolut inte äter: Nej, tror inte det
Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne
Musik just nu: Bob Marley - Pimpers Paradise
Vad sa du senast: Har inte sagt något idag (eftersom att jag har tappat rösten)
Hur många kuddar sover du med: 4
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En häng matta, en person som jag tycker om och mat :D 
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Bästa film: The Green Mile, Scarface
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja 
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: För vissa kanske
Ser du på kärleken som ett misstag: Det beror på.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Många :D
Bio eller promenad: Både och men om jag måste välja så blir det promenad eftersom jag lätt blir rastlös och nästan aldrig orkar sitta kvar i bio salongen även fast filmen e skit spännande haha
Är du kittlig: Nej
Stjärntecken? Vattuman
Rädd för insekter? HOHO inte så länge dom inte kommer nära mig!
Äckligaste insekten: HATAR myggor.
Största svaghet: Bra fråga!
Det här är jag bra på: Mycket hihi
Bästa bok? Läser inte böcker men Snabba Cash var bra.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga
Vad vill du jobba som? Jag vill jobba med barn/ungdomar
Chips, morötter eller godis? Morötter med dipp
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan tatueringar och piercingar, men det kommer säkert fler. :) 
Saltar du på maten? Ja, om det behövs.
Gillar du att sjunga? Ja, när jag är på bra humör och med bra vänner så brukar jag fucka ur haha :D
Vad gör du om du får hicka? Fortsätter hicka? hahah
Röker du? Ja.
Snusar du? Nej, Nej, Nej.
Har du en besatthet? Många haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0