SANDRA

PERSONLIGT
vad heter du: Sandra
vart bor du: Stockholm
hur lång är du: 166 cm
ögonfärg: ljusblå
hårfärg: brunt


SENASTE PERSON SOM... 
du sov i samma säng : Michelle
du pratade med: Michelle
du gick på bio med: Ahmed
du gick på stan med: Madde&Gänget
du kramade : Emelie
du fick sms av: Vet inte något okänt nummer haha
du ringde: Michelle
ringde dig: Mamma 
skickade ett e-mail till dig: facebook haha

HAR DU NÅGONSIN..

sagt "jag älskar dig" och menat det: Självklart
sagt att du gillar någon och ljugit: ja 
sagt att du inte gillar någon och ljugit: ja
sjungit i duschen: Det klart haha

STUFF 
vill du gifta dig: Om man hittar någon bra
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Just nu snurrar Richie Spice - Ano me dat i mitt huvud
vill du ha barn: Aa måååååånga :D

EXTRA STUFF 
varit kär: Ja, när jag var yngre :)
kör du bil: Nej jag sitter ju här :P
har du ett jobb: Nej men ska söka jobb 
gillar du att ha folk omkring dig: Ja men då ska det vara roligt folk
har du någon tatuering: Ja, 3 st
har du någon piercing: Öronen, tungan, bröstet och naveln, hade i läppen förr men har tagit bort den
sommar eller vinter: SOMMAR <3
kramar eller kyssar: Både och såklart
choklad eller vanilj: Gillar inte något av det speciellt mycket :P

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU 
gråtit: Nej
köpt någonting: Javisst 
varit sjuk: Nej
sjungit: Det klart :)
träffat någon ny: Hmm nej det tror jag inte
saknat någon: Ja faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0